From:
Jan Armann <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Fri, 12 Sep 1997 14:33:20 +0200
Car Ensjo e totes!

Gratias pro tu information re como vender via le rete, Ensjo! (Vide hic
infra!)

Jam in Strasbourg nos ha parlate re le possibilitates de vender libros
de Internet e preferabilemente del pagina de UMI (www.interlingua.com) e
nos ha dicite que il serea un bon solution si vos poteva organisar isto.
Il es UMI que decidera iste cosa. In le preparation del conferentia un
parve gruppo informal ha se establite que ha su interesse in le UMI
pagina e su contento. Participantes principal esseva Frank Pfaff, Piet
Cleij, Paolo Castellina, Simona & Florin Sunel, Jan Årmann, Alix Potet e
tu Ensjo. Plus tarde quando le pagina ha startate tote le gruppo non ha
participate in le labor. Il es Paolo qui ha facite le plus grande labor
con le construction del pagina.

Quando le adresse del pagina esseva acquirite - in hasta grande - io ha
acceptate que mi credit card personal temporari serea cargate de costas.
Io ancora ha le responsibilitate del pagamentos ma nunc io in
collaboration con Piet Cleij transfere le responsibilitate al tresorero
del UMI, Sra. Louise Delnoy. Louise non ha e-posta ma un lettera de me a
illa es in su via. Le intention es que Louise va acquirer un nove credit
card con un banca. Si iste carta anque potera possibile a usar per le
vendito de libros es un question de UMI e Frits Goudkuil. Io non sape.

Io crede que le labor con le pagina de UMI e le questiones technic e
practic es plus ben facite in un gruppo. Forsan le gruppo listate hic
supra ha membros qualificate. Io propone que Piet Cleij, como secretario
de UMI,  vole ben prender le proxime initiativas.

Amicalmente

Jan

--
Jan Armann
Fagelstigen 21; S-904 21 UMEA, Sverige (Sweden)