Date:
Wed, 4 Jul 2001 17:11:47 +0200
On Mon, Jul 02, 2001 at 05:09:32PM -0400, Jay Bowks wrote:
> Alberto Mardegan ad [log in to unmask] ha scripte in 2001/07/02 1:16 PM:
>
> Io concorda con te Mardy, nos es omne interlinguistas,
> e si le Occidentalistes o le Esperantistoj ha un objection,
> illes remane Occidentalistes o Esperantistoj, nos es e
> sempre essera Interlinguistas, con littera major, assi
> pro differentiar de illes que se interessa in un
> interlingua o in le belle lingua auxiliar "Interlingua".
> Que pensa tu de isto? Nos pote facer isto con altere
> formationes problematic como american vs. Americano.

Vermente io non habeva pensate re le varie significatos del parola
"interlingua", io le associava (erroneemente) solmente a le nostre belle
lingua.
Comocunque, io pensa que on pote usar le vocabulo "interlingua" in omne
caso, e differentiar solmente quando illo es necessari.

> Si tu usa Linux tu pote anque usar le StarOffice,
> illo non ha costo pro usatores individual, e il
> es facilemente obtenite pro medio del interrete
> o in un CD-ROM de distribution.

Si, mais io non ha ancora habite tal necessitate.

> Qual Servitor de XWindow es que tu usa?

Io usa ancora Xfree 3.3.6, e como gestitor de fenestras WindowMaker.

--
Saluti,
    Mardy