From:
Andrew Juhasz <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 16 Jul 2007 21:39:54 +0100
Salute Gibrail

 io es de accordo con te: Brasil meritava le victoria.

in mi ultime message io scribeva de du cosas:
1. le cuppa america e mi infelicitate a non sponder pro Brasil
2. que Argentina deberea haber jocate melior in le coppa *mondial* (non le
coppa de america)

Iste cosas me face a pensar como exprimer certe phrases assi que le
grammatica es correcte.
Proque iste maillist non permitte discussiones linguistic, io va inviar un
message a tu propre email. Io spera que tu non habe un problema con iste
intrusion.

gratias in avante
andrew