Date:
Wed, 4 Jun 2003 09:30:31 +0200
Car amicos,

Forsan io ancora non es capace de intravider le diferentias inter le
interlingua
que usa le senior  Lavin e ila usate per le alteres ma si vos es tanto sever
in judicar le maniera que uno usa interlingua alora forsan anque io deberea
evitar de scriber ci. Pro me personalmente le mesages de senior Lavin es
tanto clar como
le mesages de quinque altere in ista lista.
Me pare de coliger un parve contrasto inter le "puristas" de interlingua
e le liberales.
Io comocunque me demanda si il es justo haber iste tipo de  atitude
circa un lingua
que in fundo ha le objectivo principal de devenir un lingua
international e auxiliar.
Esque ha ci qualcuno que parla e scribe perfectamente interlingua?
E si si, ha ile le derecto de reprochar le altere que non lo face?
Esque interlingua ha le scopo de unir o de divider?
E in fin. Es interlingua un sistema de comunicacion simplificate pro omnes
ricos e povres, grandes e parves, blancos e nigres, doctos e incultos o
ila es un "religion"?

N.