From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 6 Apr 1999 07:40:38 -0400
>[...]Pote il esser logic usar interlingua e distribuer le dictionarios
>gratuitemente via le rete ma prender moneta pro le pagamento del
>dictionario. Si un persona ben pote discargar le dictionario del rete
>e es contente per isto, esque isto non es sufficiente. Pote on esser
>contente de un copia papirate per le proprie imprimitor, que on
>postea ipse debe paginar e introligar?[...]

Le duo non son exclusive. On poterea vender un
impression papirate e alsi un version digital in un
CD-ROM. Date le costos de connexion al rete un
CD-ROM de $15.00 es bon compra si on considera
le valor de haber le file archivate in le CD e alsi le
possibilitate de includer varie formatos del file,
como per exemplo "ascii, rtf, doc, unix-txt, tex etc."
e alsi includer bases de data e programmas que pote
extraher le information e operar mano a mano,
octeto per octeto con MS Word o WordPerfect...
Tunc on non necessitarea lassar le processator de
parolas pro trovar un termino. Solmente cliccar
un button in Word e voila un parve fenestra vos
indicara le resulta de un recerca... e includer le
termino prefferite in vostre texto... Que cosas
pote on facer con le technologia, nonne??? Le
imagination curre libere e salvage!
Mil vices plus divertite que un version papirate ;-)
Amicalmente,
Jay B.