From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 14 Aug 2001 23:16:58 +0200
>From: Julio Dobkin <[log in to unmask]>
>Subject: Oggetto: Re: 9 secundas
>Date: Tue, 14 Aug 2001 14:18:19 -0400
>
>Le computatores son maraviliose--con iste technologia, nos pote communicar
>immediatemente, sin mesme le necessitate  de pensar super lo que nos dice!
>
>ambiguose re le technologia moderne,
>-Julio

Sin le necessitate de persar re illo que nos dice!
Belle imagine a conclusion de un vespere durante le qual forsan io pensava,
ma in terminos de numeros, e comocunque io non debeva non mesmo parlar.
Oh! Io ha exclamate: ostrega!
Termino intraducibile de mi dialecto, un specie de: ma tu vide!?

Solmente alcun menses retro io non poteva con mi computer facer trading,
commode, in mi domo e operar in dollars al Bursa de New York.
Isto es un belle application del mathematica: tu observa, tu reflecte, tu
decide e, con alcun clicks, si tu ha habite intuition, tu pote al fin
exclamar: ostrega!

Alteremente tu pensa que deman, die festive solmente in Italia, tu potera
haber un melior sorte. Un bon regula resta comocunque: si tu perde, limita
le perdita e, si tu gania, ben! non poner te un destination (scopo)
impossibile!

E in le pausas? In le pausas tu pote facer qualque revision re le operation
que tu ha in esser, ma non pensar troppo.
Si tu debe pensar, pensa rapidemente!
E pro qualque minuto tu pote intercalar un poc de practica con Interlingua.

Ostrega. Vocabulo in le dictionario italian explicate in iste modo:
Parola venete que volerea dicer ostrea (Ostrea edulis) anglese oyster, ma
que vole occultar le termino hostia, anglese Host. Un interjection que es un
expression de surprisa, meravilia, a vices cholera o contrarietate, ma anque
affirmation e confirmation.
Un termino que vade sempre ben!

Mario, le click rapide!

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp