From:
Date:
Sat, 3 Aug 2002 21:07:48 +0200
Mario Malaguti wrote:

> E que pensa tu reguardo al qualitate del novas per le medios?
> Durante iste estate le television italian, non solmente repete le novas con
> mesme parolas e imagines per le integre die. No! Mesmo deman nos potera
> reascoltar le identic parolas e vider exactemente le mesme imagines.

In Svedia nos ha duo canales statal del television + un semistatal canal con
reclama, e duo canales libere, con reclama.

Il ha in principio exactemente le mesme novas in omne canales. Un ration es que
on prende le material del mesme fonte, le grande industria de notitias
international.

Ego ha solo le radio e le tela e multo rarmente lege jornales - simplemente non
vale le pena - e le pecunia.

On critica le pressa anque ci in Svedia. Isto es un cosa paradoxal, nam si tu
vole devenir jornalista in Svedia finiente le gymnasio e ir directemente al
Schola Superior de Jornalismo, tu debe haber multo bon notas del schola. In
principio solo 5 (le supreme nota que on pote haber) in omne materios/subjectos
scholar. Ma on non vide alcun resultatos de iste intelligentia in le pressa,
secundo multes.

Kjell R