From:
Jan Årmann <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 26 Jun 2002 17:08:04 +0200
Car Rodrigo,

Pote tu dar nos plus information como usar iste opportunitate, p. ex:
1. Existe limitationes de grandor de archivos?
2. Conta nos exactemente como inserer un archivo, per favor!
3. Como pote io trovar mi proprie archivos?
4. Per favor, redige le file benvenite.txt. Illo non sembla haber EOL (end
of line).

Janne