From:
Eric Gibert <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 4 Jul 2002 11:38:44 +0200
Car Kjell,

Si tu face un cerca super 'interlingua' in iste
documentos, tu va trovar que sr. A. Rousset (io non le
cognosce) proponeva al EU un projecto pro "le
disveloppamento del applicationes practic del latino
moderne (interlingua)". Ma le EU non ha respondite a
su proposition. Alora A. Rousset ha facite un demanda
de assistentia judicial pro un recurso.

Assi io ha del curiositate super iste affaire.

Qui es A. Rousset? Qual era su projecto/proposition?
Qual es le situation de su action judicial?

Eric