From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Mon, 29 May 2000 15:00:12 +0200
Mario Malaguti wrote:

> In iste periodo de attender le sagessa, ora io ha necessitate de informar
> Allan que ille offende mi sensibilitate de homine cive europee con le uso
> que ille face de interlingua pro declarationes del typo que seque.
> In plus io es certe que Allan non ha le mandato pro facer sequer su
> signatura, o nomine, ab illo del association finnese, quando ille se
> abandona a iste expressiones.

E Allan:

> Assi, il es como le Deo o Allah ipse ha nos date armas
> fortissime pro facer propaganda pro Interlingua! E
> illos durante ca un septimana.
>
> Vivat Interlingua!
>
> A basso le arrogante triumvirato nonsacre de tres
> hegemonistic linguas grandfraternal - anglese,
> francese e germano!

Ego pote ben comprender le rancor que Allan senti
verso le grande linguas in
le EU. Memora ben que linguas es politica et non
alque con sentimentos
personal o mesmo verso certe nationes. Le politica
del linguas es un circo, un
numero illusori, sed forsan necessari. Nos qui
vive in parve nationes ha
resentimentos contra le politicos representante
autodesignate grande nationes qui tracta nos como
le megaprovinciales le quales illes ipse vermente
es. Nos in parve nationes debe apprender linguas
estranier et nos non pote satisfacer nos per le
suspiro de un educator britannic que "Le
instruction de linguas estranier non
functiona." Per le mesme logica on poterea dicer
que le "inseniamento de
natation non functiona", ma nos del parve nationes
debe saper natar,
alteremente nos nos submerge, e il non ha nos plus!

Que on va facer quando il habera ancora 15
nationes essera multo interessante.
Como dicite: Ego es del opinion que on debe cercar
refugio al "paenoptime"
solution: "Usar anglese in le union et que le
non-ben-parlantes usa un
interprete!" Omne altere solutiones es prestigio
et stupiditate.

Pro isto ego me uni con Allan in le crito:
Que vive interlingua, le idioma fraternal de omnes
qui vole lo usar!

Amicalmente