From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 30 Jan 2004 00:12:26 -0500
Per favor, Jollino,
non sorti del lista. Il ha, tu ha ration,
un lista pro iste discussiones de
grammatica e vocabulario.
Le altere lista es le sito pro iste
discussiones interminabile.
Toto qui se junge a ille lista volerea
forsan leger in re iste discussiones,
ma le Interlng, iste lista, es pro le
discussion de themas in interlingua
e non super le lingua ipse como tu
dice...

Tunc io dice...
...vamos al Coollist:
A quicunque volerea continuar iste
discussiones de grammatica e vocabulario.
E non fortiar a nostre altere amicos a suffrer
iste discussiones interminabile.

Con salutes amical,
Jay B.

P.S. Jollino, vamos vider si
nostre amicos accepta le invitation
e discute isto in le altere lista. Per
favor non sorti le lista ancora pro
iste ration usque le amicos ha un
opportunitate a facer le cambio de
listas in iste discussiones. Il ha altere
discussiones multo interessante hic
e tu opinion es multo appreciate in
ille casos.