From:
Frank Pfaff <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 6 Jul 1998 10:55:47 -0400
[ Jay ]
il me pare bon le parola "intrusiones" que Ensjo mentiona. Interventiones
es alsi bon, io pensa, mais il senso es un ver intrusion in le vita
quotidian del personas.

[ Pfaff ]
Io es in accordo con Jay e Ensjo super le uso de "intrusion".  Ma io pensa
que il ha un parve ma importante distinction inter "intrusion" e
"intervention". Il me pare que "intruder se" vole dicer que le "intruso"
age ex su PROPRIE motivation e vole imponer qualcosa in le vita del
alteres. Quanto al "intervention", il me pare que le "intervenitor" es in
qualcunque maniera vocate e ille age per necessitate. Io opina que il ha in
realitate casos quando un governamento debe "intervenir" in le vitas
private -- p.e. pro evitar damnos a infantes.  Ma nulle governamento debe
"intruder se".

-- frank