From:
Date:
Sun, 21 Oct 2001 08:48:30 +0200
Scribe Allan Kiviaho <[log in to unmask]>

>---------------------------------------------------------------
>Breinstrup Thomas 011018: Como coordinator del collection del
>historia de interlingua (www.interlingua.dk/2001.htm), io pote
>solmente exprimer mi sincer gratias, si Jay Bowks e Stan Mulaik
>pote realisar le bon ideas presentate in iste lista. Il non
>solmente esserea interessante, il esserea MULTO interessante,
>haber e le archivos del New York Public Library super
>interlingua e le material historic valorosissime in possession
>private de Stan Mulaik accessibile sur Internet. (De facto, io
> [...]

Anque io poterea presentar me como voluntario, a mi modo, pro non mancar de
esser le solite Mario.
Io agradarea occupar me del trovar le medios fincanciari pro realisar le
publication del libro que Thomas Breinstrup ha proponite e que io sonia de
longe tempore e senti como un ver necessitate, si nos pensa de crear un
attention pro IA in Europa e in tote le mundo.
Isto serea un belle idea, le melior que io poteva leger usque a ora!
Le UMI non deberea mancar iste occasion portentose pro patrocinar (perorar)
le initiativa e io pensa que, realisate le prime publication, postea le UMI
poterea ceder le derectos al publication al normale editores, illes qui face
pro profession le vendita de libros in tote le mundo.
UMI consequerea entratas financiari e con illos le Union poterea realisar un
diverse presentia in Europa.
Quando io me limita a Europa io vole exprimer un exigentia immediate,
practic, sentite per le europeos e su institutiones. Iste libro poterea
devenir un successo editorial supertoto si autores del capacitate de Thomas
Breinstrup, pro limitar me a un sol nomine, poterea completar le obra con un
appropriate introduction, coordination, etc.
E que dicer si le obra serea completate con le integre curso per Ingvar
Stenström, con su cassetta rendite in un moderne CD-ROM, isto completate
anque per le obras de Paolo Castellina, nostre fin lector?
Si! Io me dedicarea con grande passion a render disponibile le medios
fincanciari necessari a facer partir iste initiativa.
In plus vos deberea valutar le advantage que le inititiva parte per obras de
private citatatos qui se organisa pro un idea como IA.
Nos, de plus partes del mundo, demonstrarea al politicos le existentia de
iste grande opportunitate. E io es sempre del idea que si IA habera un
futuro in Europa isto advenira pro un facto de citatanos e non de politicos.
Iste ultime debera antea constatar le libere initiativa del citatanos.
Assi le auspicate interesse de un initiativa editorial promoverea tote isto.

Allan, move tu truppas, iste es un belle occasion!

Ciao,

Mario, de Treviso ubi existe un interprenditor per omne septe citatanos.

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp