From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 18 Jul 2002 19:42:52 +0200
>From: Mario Malaguti <[log in to unmask]>
>Date: Wed, 17 Jul 2002 16:16:36 +0200
>
>In compania de Stan qui "insinuava troppo verso un patre" io me revelava
>autor de un "message sexiste".
>Pro iste mi culpa gravissime io me condemna al pena del silentio pro 24
>horas a partir de iste momento!
>
>Mario in castigamento

Pro mal sorte de totos le 24 horas passava e io es de novo in iste lista!
Totevia io cambiara, quasi securmente, mi modo de practicar Interlingua.
Io debe trovar le maniera de scriber in Interlingua, possibilemente obtener
lectores, sin deber leger planctos a causa de mi libere manifestation de mi
ideas.

Mario

Specisci e ricevi le tue email Hotmail dal tuo cellulare con:
http://mobile.msn.it