INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
Martijn Dekker <[log in to unmask]>
Reply To:
INTERLNG: Discussiones in Interlingua
Date:
Mon, 6 Nov 2000 21:03:05 +0100
Le 5 Nov 2000 23:47:51 -0500, Michael D. Edwards scribeva:
>If someone wants to translate the text of the Jehova's Witnesses,
>fine.  But if Interlingua is to be neutral, then don't FORCE someone
>to NOT express their opinion.

[en] I don't have "forced" anyone to not express anything. I don't
possess such power. I have the same right to express my opinion as
everyone else.

And my opinion is that the neutrality of the entire Union Mundial pro
Interlingua is compromised by employing an official public relations
functionary who has announced his intention (not his opinion, his
*intention*) to suppress "at every level and by every legal means"
the free and legal expression of certain persons and groups in
Interlingua.

I don't have any personal problems with Paolo Castellina. I have
*big* problems with such suppression of any legal publication in
Interlingua by a functionary of the Union Mundial pro Interlingua.

- Martijn, finished with this discussion

[ia] Io non ha "fortiate" necuno de non exprimer nihil. Io non
possede tal poter. Io ha le mesme derecto de exprimer mi opinion que
tote le alteres.

E mi opinion es que le neutralitate del integre Union Mundial pro
Interlingua es compromittite per emplear un functionario official de
relationes public qui ha annunciate su intention (non su opinion, su
*intention*) a supprimer "a omne nivello e con omne medio legal" le
expression libere e legal de certe personas e gruppos in interlingua.

Io ha nulle problemas personal con Paolo Castellina. Io ha *grande*
problemas con un tal suppression de ulle publication legal in
interlingua per un functionario del Union Mundial pro Interlingua.

- Martijn, finite con iste discussion