From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 30 Dec 2000 10:51:03 -0500
Alyssa St. James ad [log in to unmask] ha scripte in 2000/12/27 4:40
PM:
> Salutes hibernal desde Iowa a tote mi amicas e amicos interlinguistas!

Gratias Alyssa, il es bon saper que tu es con nos
al lista ancora.

> Le Currente Jet  como una dice in anglese le `Jet Stream'
> face multe frigido
> in Iowa!

Ecce, le nives del hiberno veni multo furiose pro
Nove Anglaterra tamben. Nos hodie expecta "14 inches"
de nive in le region de Monadnock ubi io vive.

> Nunc io menaciava le que io va annellar mi papilla. . .

Alyssa, io ha multe studentes juvene que pensa perciar
se varie partes del corpore, nasos, labios, e altere partes
del facie e corpore. Ma io non pensa que le pueros pensa que
isto es un cosa attractive. Mesmo si on lo face pro apparer
independente... le effectos de un decision essera con te pro
le resto de tu vita. Pensa ben in lo que tu vole facer e
como affectara illo tu vita e tu relationes in le futuro.
Le puritate e salute del natura es sempre belle.

> Probabilemente io non lo va facer, mais ille es multe
> irate con me pro isto. E io vole isto. Malgrado io es una
> juvene io ha mi derectos  E mi ava dice que io debe esser
> crescente e pensa como una adulta e non como una juvene.

Tu va crescer in tempore, Alyssa, nunc tu ha le juvenessa
e isto es un belle tempore a viver. Face cosas que te trahera
felicitate in le futuro e non solmente in le presente. Tal es
mi opinion, e io non es jam tanto juvene e pote mirar retro e
vider mi decisiones passate in un nove lumine.

> Io visitava anno detra anno con mi ava multe estates passate.
> Mi avo qui ha passate in morte prendeva me a multe placias
> quando io visitava les, como Battle Creek, Crawford Creek e Moorehead in
> Iowa. Mi patre non va. Ille nunquam va. e mi
> ava, illa vole le pace familiar, illa nunquam va. Mais io vole
> ir al spatios aperte, io ama le nive, mais plus io ama le
> estate, e le verdor natural!

Dice le a tu patre que tu necessita le spatios aperte e le
natura. Ille necessita dar te le tempore como infante de ille
pro appreciar le creation e un al altere. Io preca que tu tote
familia pote trovar e haber le pace familiar.

> Un basio in avante,
> Lyssa StJ

Como sempre in amicitate e con le melior de sperantias
pro te... Ha tu parlate con Umberto recentemente? Como
va le planos pro le schola?

Amicalmente,
Jay B.