Date:
Mon, 20 Apr 1998 20:59:41 +0200
Re Bässe e alteres.

Io tenta summarisar: Un "bässe" es un "bagge es un "gumse" es un
fennismo pro "pässinpää" es Ein Schlafkopf. Tote clar.

Esque tu parla de _quatro_ major dialectos inter le svedophonos?
Assi:

1. Le dialecto fede e barbaric de Sibbo e Borgå.

2. Le dialecto snobbic del svedophones in Helsingfors e Grankulla
("Grani")

3. Le dialecto archetypic de Närpes (Närpiö in finnese).

4. Le "pampösiska" incomprehensibile del pamis (= Populo del
"Pampas").

Le descendentes del cavalleristas poloneses alora vive in Pampas,
qual es
un parte de Argentina e in consequentia es ni finlandese ni svedese
ni polonese ma parla un usque a nunc incognite variante de espaniol,
se appellate "suestiliano". No meravilio il es incomprehensibile pro
svedophonos..

Le pamis-- de ubi veni e se trova iste Pampas finnese? Es isto
vermente un parte del Finlandia o un "supernomine"?

Nomines como Pikulinsky e Cebala sona multe slavic/polonese! Ma
illos pote tamben esser nomines russe, nonne?

Tu filio, le "Spetsnaz" chassator, le commando-soldato Jani sona
multo dur (folte)..

> Perque le Union Sovietic es finito e le timite "Spetsnaz" plus longe non
> existe..

On dice nunc que tote le organisationes sovjetic pote ser recreate
in
nulle tempore.

> vehiculo cuirassate

De ubi vene iste termino pro combatto-nave? On non pote trovar
cuirassar como un verbo in mi dictionario. Alicuno sape lor
etymologia?

> Un altere conjectura es que Finlandia ha habite multo plus
> proxime contactos con le culturas baltic, russe e byzantin

Allan:
> Io crede que tu analysa non es correcte.

Io pensava al influentia del spheras ecclesiastic e historic e le
proximitate de Russia e forsan Polonia ab tempores Chaterina
Jagellonican e alteres.

> del mitraliatrices

De ubi veni mitraliatrice? Illo es usate in duple-parolas como
"machine
gun" e similar. Pro me como un medico le parola mitralis indica
qualcosa duple. Le valvula del corde inter le camera e le antrum in
le medietate sinistro es appelate valvula mitrale e consiste de duo
valvas.

> "Le culturas baltic, russe e byzantin.."
Allan:
> ". Io crede que le impacto isto culturas era multo pauc in Finlandia.
> Le finlandeses studiava in Stockholm, Germania e in Francia, quasi non
> jammais in Russia.

Mi impression esseva basate super plure libros Finnese, revistate in
Svedia, lequales se tracta del origine del identitate finlandese. Io
pote ha ultrate isto.

Multe gratias pro tu lectiones Allan!

Calide salutation,

Sigmund