From:
Date:
Sun, 10 Dec 2000 16:15:18 +0100
Kjell Rehnstrom scribeva:
Europa

>In Svedia il ha de facto un forte contrarietate verso le Union e in le
medios,
>essente plus del leva (sinistra) e grande sectiones del populo es contra le
>Union. Un attitude isolationista, ego volerea dicer. Il es successemente
>pertacite le facto que plure personas ha essite protegite per le Corte de
Europa
>contra le tendentias autocratic del autoritates, statal e communal
(municipal).

>Le governamentos face toto possibile pro facer le Tela siler (esser
silente!).
Un
>del actos contra isto es parlar. Parla amicos!
>
>Cellus

Le commentario al television de hodie era isto: Le Presidente del
Commission UE
Prodi tene contactos con le representantes del Paises EU pro su conto e le
ultime contacto con le Presidente Chirac era a "couteaux tires". Scribe Le
Monde: "Le president de la Commission europeenne Romano Prodi et le chef de
l'Etat francais Jacques Chirac, president en exercice de l'Union europeenne,
ont eu pendant le sommet de Nice des echanges assez vifs (alert, alarma) qui
denotent la difficulte de leur relation."
Le problema es, intra le alteres, illo de mantener un tutela pro le Paises del
UE con un minor population. Quando in Italia nos tracta iste question nos dice
de voler le Europa del Regiones e non le Europa del Statos.
Cata uno ha su rationes. Mi Region Veneto, in le dies passate, era describite
como, forsan, le region plus ric del mundo. Isto me lassa perplexe perque nos
era un terra de emigrantes e nos non ha ricchessas natural. Ma le mundo
cambia.
Ora qual es le problema de mi Region? Il pare que, a nivello national, le
problema sia illo de non gauder de un bastante autonomia local quando nos
es in
le medio de duo altere regiones venetian que ha un statuto autonome.
Isto in practica significa autonomia financiari.
De iste strata nos non finira jammais de poner nos problemas, assi le unic
strata que on pote percurrer es illo de facer renuncias local pro favorar le
processo europee e, in nostre caso, le unitate national.
Io pensa que a un approfundite analyse anque le Baviera (le Region del
Germania
a nos  plus proxime) habera le mesme comportamento de mi Region.
Forsan isto depende ab le facto que mi Region, como le Baviera, es multo
presente con su interesses economic in le Piases que attende le ingresso in le
Union, e assi in Russia e in China.
Conclusion: nos non comprende le retardos e le differimentos a facer le UE que
curre in avante. Nonobstante que nos ha le problema del quotas lacte, del
carnes e altere questiones que non permitterea jammais un interesse unitari.
Esser contrari al UE e esser in le UE potera anque haber motivationes que,
totevia, in mi Region, io pensa, illos sia considerate extrememente de
interesse minor.
Io dicerea de plus. Si in le USA lunedi le Curte resolvera le caso del
election
presidential, multe operator economic in mi Region se sentira melio (Uno omne
septe habitantes). Le mundo es sempre un facto que nos involve in modo global.
Isto non debe facer pensar a un perdita qualcunque, si non natural, de nostre
individualitate local.

Io pensa que il sera difficile pro un governamento europee facer silente le
internet.
In le proxime 2001 omne juvene italian de 18 annos habera un credit de
honor de
circa US$5,000.00 pro su dotation personal in le campo del informatica, con un
tempore de cinque annos pro le reimbursamento sin interesses.
In un population proxime a 58 milliones de italianos, actualmente son in
circulation 40 miliones de telephonos portatite e le joco, in accordo con le
Japon, es illo de introducer Internet con le tecnologia wap.
Le Movimento del Radicales ha colligite in iste menses circa 15 milliones de
'votos' exprimite via Internet in relation a un campania politic que illo
promove in Parlamento.
Si! Internet debera evitar que organisationes del mundo sunterranee non
profitara de iste potentialitate, ma io pensa que iste medio characterisara
nostre deman.
Io crede que nos debera acceptar le controllo del personas con iste medios.
De altere parte, in un recente caso de rapimento (fincte) de un
interprenditor,
ille veniva immediatemente localisate in Sardinia, gratias o a causa de su
telephono portatile. Isto dice que nos es jam totos sub controllo. Isto pro me
non es un problema e illo non me crea impedimento a exprimer mi opiniones.
In mi ultime annos de activitate professional le problema plus sentire era:
nos
debe investir in informationes, nostre ricchessa sera le informationes.

Ciao,

Mario