Date:
Sat, 13 Sep 2003 15:10:35 -0700
Io crede que probabilemente Wikipedia non ha perdite
ulle information, (ma naturalmente il es anque
possibile que io non ha ration).

A causa de iste possibilitates, il es importante
preservar multiple copias de omne nostre publicationes
electronic.  Io ha un copia de "Interlingua in
interlingua" sur un dischetto.  E io crede que Thomas
Breinstrup anque ha preservate omne su documentos.

Io anque ha inviate un dischetto con omne le
documentos de "Interlingua in interlingua" a Stan
Mulaik.  Io non sape si Stan ha preservate mi version
de iste documentos.  Il es possibile que ille los ha
redigite omnes e los ha preservate solmente in su
proprie version de interlingua.

(Il es anque possibile altere personas ha discargate
[unes ex] le documentos de "Interlingua in
interlingua" in su versiones in Microsoft Word pro
rediger los secundo lor proprie preferentias.)

Si omne le altere versiones de "Interlingua in
interlingua" disappareva e si solmente le version de
Stan se preservava, io esserea multo contente proque
Stan sempre ha redigite multo ben omne le documentos
mie que ille ha processate.

Naturalmente, si solmente le version de Stan se
preservara, con le tempore altere redactores potera
rediger lor proprie versiones ex su effortios secundo
lor preferentias.

Eventualmente, si un organisation como le Union
Europee comencia le uso de interlingua, probabilemente
illo usara nostre litteratura solmente como un base de
referentia pro producer su proprie version de
interlingua.

Le emergentia de linguas standardisate (anglese e
germano, pro exemplo), seque simile cursos de
evolution.  E in le curso de devenir un lingua
vivente, interlingua anque cambiara como altere
linguas vivente.

http://sitebuilder.yahoo.com