From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 15 Feb 2004 18:14:58 -0500
From: "Jan Årmann" <[log in to unmask]>
> Charles Darwin nasceva 12 februario 1809. Su anniversario es hodie. Su "On
> the origin of species.." es alcun del plus importante obras de nostre
> epistemologia e cultura. Vamos lo celebrar!

Car Janne,
Gratias pro tu invitation, in mi opinion
isto esserea como un festivitate quasi-
religiose. Es ille como un sancto pro
illes qui crede que Deo non habeva
parte in le creation? Mesmo Darwin
credeva in Deo, non esseva isto assi?
Io non celebra anniversarios de nascentia,
il non ha un requirimento biblic pro isto.

Ma gratias pro mentionar isto in Interlng.
Io te invita scriber un parve articulo in
re Darwin e su theorias, su vita con un
parve description biographic includente
datas que tu pensa esseva importante al
Wikipedia. Si tu non sape como formatar
le texto, invia me lo in texto ascii o in un
message de email e io lo ponera al Wiki-
pedia si tu vole. Nos necessita plus articulos
in le encyclopedia libere in Interlingua... le
sito pro le articulo essera:
http://ia.wikipedia.org/wiki/Charles_Darwin
(Actualmente il non ha texto in iste pagina)
Alternativemente tu poterea adjutar le texto
in le articulo del Wikipedia anglese o svedese
etc. a Interlingua. Que pensa tu?

Con salutes amical,
Jay B.