From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 10 Oct 1998 16:14:36 -0400
Car Kjell,
io faceva contacto con Bahais in le interrete
quando io trovava un articulo que mentionava
le uso de un lingua international. Io inviava iste
URL al Interlng io crede jam face multe menses.

Io incoragiava al Bahai con que me correspondeva
que ille visita le sito official e que lo traheva al
attention de alteres in su gruppo de amicos.
Hic in mi citate il ha un senior que vive alcun
stratas non multo distantes de mi casa. Ille
habeva alcun discussiones con me in reguardo
a su religion. Io lo trovava in le ministerio del
bon novas, procedente de casa a casa in le
territorio que mi congregation se effortia pro
comenciar studios biblic con personas interessate.

Alsi io habeva contacto con un Bahai que veniva
del Paraguay... Si, ille e su matre esseva Bahais,
ma io non sape si ille esseva tante fidel a su fide
proque imbibeva tanto como le altere sub-graduatos
(under-graduates) in le universitate... Le facto que
Jesus mesmo bibeva vino es ration bastante pro
me pro pensar que le uso de bibitas alcoholic in
moderation debe esser acceptabile in respecto
a le credentias Christian... ma io sape que il es
alsi un triste realitate que le uso de iste substantia
pote esser abusate e pote causar multe suffrimento
e dolor non solmente pro le imbibitor ma pro su
familiares tamben. Le facto que alcunos de nos
pote devenir addictos e alteres non ha necun
problemas es comparabile in mi mente al facto
que alcunos ha allergias a varie substantias e
le consumo de illes substantias pote causar
grande problemas... le ration al fundo se bassa
in nostre imperfection.

Ma regresante al thema del Bahais, io es multo
impressionate con le exemplo de fide que illes
demonstrava in le facie del persecution que illes
suffreva in Iran e paises arabic. Un testimonio
tamben del fortia del spirito human pro superviver
le abusos inique de personas inhuman contra su
proximo.

Sincer e amicalmente,
Jay B.