From:
Date:
Mon, 11 Dec 2000 09:31:38 +0100
Kjell Rehnstrom scribeva:

>Isto era un del estranitates que on apprendeva del anglese,"when were you
borne",
>ubi nos in svedese dice in traduction "Quando es tu nascite", forsan "quando
es
>tu nate?"

Ecce le motivo pro le qual io me inscribeva al Societate Svedese pro
Interlingua!
Uno debe trovar su affinitates, alteremente que deveni le vita?

>(omissis) Si ego del altere latere narra de plus anterior
>existentias, como quando ego era in le incarnation de Ramses XIV, ergo
essente
>pharaon in Egypto ancian, ego "nasceva" in le Cairo de "vostre" dies, et ego
>sempre faceva isto o illo. Ego moriva post un battalia con le syrios."
>
>Cellus

Il es le conclusion que non me place e anque si io ha nihil contra le
syrios io
preferirea illes a me!

E potera io dicer de me mesme: io es un emerito?
Le emeritus era le soldato roman qui esseva congedate postea le compimento de
su longe servicio militar. Postea emerito deveni ille qui conserva grado e
dignitate de su officio o activitate que ille ha cessate de exercitar.
Io debe decider in iste dies in relation a mi profession que ha un recognition
a nivello europee. Que debe facer io? Abandona io completemente? O resta io in
mi "Collegio professional" como temporaneemente non plus exercente?
Qual dilemma! Le problema reguardara le annos 2001-2005.

Duo mi cosinos veni de telephonar me: Veni tu ora con nos al millennari Fiera
de Santa Lucia? Fiera es feria, exposition de productos del terra e del mundo
contadin, agricole io debeva dicer!
Certo! Ecce me!

Isto es sempre un belle modo de resolver un problema. Si tu pote, procrastina
lo!

Ciao,

Mario in feria con su cosinos!