From:
Stanley Mulaik <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 16 Nov 2015 23:06:39 -0500
On Mon, 16 Nov 2015 17:36:36 +0100, Kjell Rehnström <[log in to unmask]> wrote:

>Den 2015-11-16 kl. 11:55, skrev
>Stanley Mulaik:

Kjell:
>Le Atlantico non del toto era un
>problema. Il non del toto habeva un
>problema. Il habeva solo duo
>differente culturas facer un
>Non-Governamental Organisation.
>
>Gode voleva propagar Interlingua
>per le Mundo academic. Le interesse
>por un lingua facilmente
>comprensibile deberea trovar se la
>(ibi). Academia faciet! poterea
  esser su crito de [b]attalia. Ma a
>ille momento Academia jam era in le
> [...]

Le conception de interlingua per Gode
faceva lo impossibile merger se con
le Occidental, que esseva un ordinari
lingua auxiliar constructe.  Le ration
es date in

THE PROBLEM OF FUNCTION AND STRUCTURE IN
INTERLINGUA per
Dr. Alexander Gode

presentate al Modern Language Association in
Nove York in 1954. Io va inviar te un copia
in formato pdf.

>On anque habeva a vices un
>impression que Gode non voleva un
>lingua "del typo esperanto". Que
>significa isto? Un lingua que es
>usate per multissime humanos in
>diverse parve clubs.
>"Eserantismo"!!! Non ben!
>
>Ecce le differentias inter USA e
>Europa.

Kjell, in certe respectos, tu ha ration.
On pote examinar le situation historic de
interlingua e Europa in plure vias.

Con respecto a Esterhill.  Ille esseva un
homine multe disappunctate in le vita.
Como un psychologo io pote dicer altere
cosas que io non vole facer aqui.  Mais
quando Gode moriva in 1970, alora le
femina qui deveniva le chef del Instituto
moriva del cancer (Sra  Morris, Gode, su
sposa, e iste femina toto ha moritate
del cancer).  Ille semblava acerbe. Ille
esseva solmente un functionario al
Instituto con pretensiones plus tarde que
ille esseva le chef.  Ille alienava personas
in Europa (Piet Cleij) per litteras  acerbe
plen del critica de lor actiones como si
ille esseva lor chef. Il esseva alquanto
grandiose.

Mais isto veniva pois Gode in le 1990s.

Gode non presentava su Manifesto de
Interlingua al Congresso International
de Interlingua.  Ille non se viagiava a
Europa pro facer le presentation.  Io
nota que Ingvar Stenström non esseva
la se mesmo.  Io crede que isto ha dilute le
fortia del influentia de Gode super le europeos.

Amicalmente,
Stan