INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Reply To:
INTERLNG: Discussiones in Interlingua
Date:
Sat, 9 Dec 2000 07:12:25 +0100
E io que ha facite io?
Io inviava duo vices mi message in tu libro de visitatores.
Iste Mario! Io videva que mi adresse de posta non appareva e pro iste
motivo io
retornava al pagina precedente. Io face sempre difficultates!

Congratulationes Horacio, io spera que tu sito potera contribuer al diffusion
de Interlingua.
Como es le situation in Argentina re Interlingua? Ha illo un sequito, un
continuation, o le personas vide, considera e vade ultra?
Nos debe seminar, le fructos arrivara!

Pensa tu de publicar tu glossario in Babylon? Il serea un belle utilitate!

Ciao,

Mario Malaguti

Horacio Martinez scribeva:
>Holla amicos:
>
>Io ha renovate mi sito (renovar se es viver!) e al fin ibi io ha publicate le
glossario Espaniol-Interlingua. Vos ora pote lassar un message in le libro de
visitas del sito.