From:
KOVACS Peter <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 20 Jan 2006 16:09:54 +0100
Car Don!

In alicun tu lettera tu ha demandate, esque on pote discargar Skype pro Windows 98, que tu ha. Io sape de Ingvar (mentionate in letteras pro me e anque personalmente pro le auditorio in le conferentia de interlingua iste anno), que secundo le description al sito de Skype "on non assecura le successo (plen) sub Windows 98 e 2000". Ma postea io ha parlate con Ingvar per Skype, e le qualitate era bon (ille ha Windows 2000).

Ante duo dies io ha parlate con Lars Rosenmeier de Danmark, qui ha Windows 98 e le qualitate non era le optime, ma le cosa functionava ben (le retardo in le connection era causate secundo me primarimente per le sue computator, que ha un lente processor per le momento), nos nos comprendeva. Dunque secundo me il ha nulle obstaculo, que tu essaya installar Skype sub tu Windows 98. E postea nos duo (e tu con alteres) pote parlar per voce in Skype (in interlingua, preferibilemente... :) ) !

Si tu es preste, adde me a tu lista de contactos, mi nomine ibi es petro_ferrero .

Amicalmente:

Péter Kovács

=====================================================Pro disabonar te del lista, invia un message a
[log in to unmask] con le texto: