Date:
Wed, 16 Aug 2000 05:52:23 +0200
Le difficultate, car Kjell, es in le facto que io scribe re un cosa e tu
examina e approfunda un cosa que io NON ha scribite. Io cognosce iste
situation que es multo frequente; io lo incontrava frequentemente in mi
vita professional.
Illo que tu ha facite ha essite isto: tu ha prendite pretexto de un mi
rationamento pro facer un altere rationamento del toto tue que, con le mie,
ha nihil a que vider.
Nos pote usar interlingua, nos poteva usar italiano o svedese. In iste
casos le lingua ha necun valor.
Illo que contarea serea le capacitate de ascoltar, de sequer un
rationamento, de facer fatiga, si necessari, pro comprender lo e, postea,
si necessari, aperir le bucca.

Tu ha facite le contabile.
Tu ha contate le moneta que exi.

Ma io parlava de moneta que deberea entrar pro interlingua!
Io non considerava paginas de pagar, ma paginas de facer pagar.

Io NON parlava de cursos. Isto debe esser un tu deformation professional.
Io apprendeva interlingua sin sequer alcun curso, ma per leger un paginetta
de regulas simple, simple.
Interlingua es le negation de cursos, studios, inseniantes. Interlingua es
observation, training personal, constatation que es simplemente ver que nos
usa vocabulos similar in tote nostre linguas. Il suffice valorisar isto.

Io time que le fallite difusion de interlingua sia in le facto que illo es
un lingua simple, sin un massa de regulas a sequer.
Interlingua es como le nutrimento pro un ver bongustator (gastronomo): ille
sape que le nutrimento simple es le melior.

Forsan le futuro pro interlingua sera illo de considerar iste lingua con
tote illes qui non cognosce jam iste lingua.

Anque iste thema ha essite un naufragio in iste micromundo.

Ciao Kjell, Amicas e Amicos,

Mario

Al 08:59 AM 8/14/00 +0200, Kjell Rehnström scribeva:

Mario:

Kjell R.:
>Isto depende. Pro communication, o lo que es simile a communication, nos
>pote ben considerar usar interlingua internationalmente pro demonstrar que
>illo es viabile como medio de communication international.
>
>Le pensatas in specificos national debe esser restringite al metodos per le
>quales nos pote propagar le lingua in varie paises, quando il se tracta de
>arrangiar cursos, medios didactic, societates local o regional etc.

----------
Mario: io resta del idea que "arrangiar cursos, medios didactic, SOCIETATES
local e regional etc." pro interlingua sia un belle perdita de tempore que
npn favori le diffusion del lingua.
Illes qui es de aviso contrari, per favor, que illes demonstra quante
adhesiones illes ha recolligite in le ultime anno.
----------

Mario:
> actaul que non rege le confrontation con un gazettetta parochial, e con un sol
> de publicitate pagante, presentate in interlingua. Propone iste pagina al

Kjell R.:
> [...]
>pote offerer es troppo parve, in mi opinion. Ma si nos publica in
>interlingua nos
>attinge ille personas qui jam sape le lingua et nos pote laborar con illes.
>
>Le problema si on face un fundo de campania pote esser que certe paises vole
>taxar un grande accumulation de moneta, et on debe locar le moneta in un
>maniera
>secur del furtas del fisco statal et secur que le personas qui es
>incargate del
>moneta non lo prende in su proprie tasca et se move a latitudes plus

----------
Mario: Tu Kjell pone le carro avante le boves. Iste expression italian
insenia que le boves deve esser ponite avante le carro, pro trainar lo.
----------

>Un pagina total in, pro exemplo, Svenska Dagbladet que es un jornal
>stockholmense
>costa 250.000 SEK.
>
>Si, per consequente 250 personas da 1000 SEK on ha jam un pagina pro plenir.
>
>Ma le question es, secundo un amico mie qui labora con immercatisation,
>que vole
>on attinger per un annuncio. Le idea que Interlingua sia vidite es un scopo
>troppo tenue.

----------
Mario: iste tu amico ha un vision que non es exactemente illo del plus
grande pubblicitarios del mundo. Illes non ha necessitate de presentar le
producto que illes debe publicisar; illes solmente capta tu attention, sera
tu mesme que facera le resto. In tu gazetta de deman tu trovara un pagina
in sol interlingua e necuno qui scribe re interlingua. Como reagera tu?
Anque si tu non volera admitter lo, iste pagina habera essite le major
interesse pro tu attention. Vide Kjell, que le amicos, a vice servi nihil.
----------

Mario:

Kjell R.:
>Il ha anque, dice mi amico, un differentia in reclamar un auto et reclamar
>interlingua. Il non ha un besonio de interlingua, ma quando un persona
>trova que
>ille ha pecunia et senti le necessitate poter viagiar plus confortabilemente,
>ille va cercar le annuncios pro autos.
>
>Ma qui vole leger in re interlingua? Et que pote on promitter a ille?

Mario: necuno vole leger re interlingua e necuno pote promitter nihil.
Interlingua existe. Illo existe perque in nostre linguas exixte le
vocabulario international.
Lassa facer al personas le resto.
Illo que manca al personas es cognoscer que existe interlingua e poter lo
leger sin necuno qui vole imponer lo.