From:
Serghio Nossov <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 17 May 1999 09:44:02 +0400
Salute amicos,

Post quasi mi mense silente io es de nove con vos.
Como antea io non sempre comprede toto el lettera grande. :-(
Escuse me, Allan, ma io volerea specilisar que vos volerea usar
le alfabeto cyrillic pro interlingua o le alfabeto latin pro russo lingua?
Si nos parla re secunde variante, io debe dicer que isto systema
es usate longe e exisiste etiam alcun variantes. Le primo es nomine
VOLAPUK e es usate per internet pro 7-BIT-codificar. La secunde
variante, io non sape lo precise nomine, ma mi colege parla que illo
es "systema del littera francese", e illo es usate pro scriber papiro
official como exemplo es mi passporto externe.

Re Kazakstan, Kirguistan e Uzbekistan (io anque non sape le
ortografia correcte). Ab historia, io ha nascite in le tertie pais,
nos sape que iste paises antea jam usava littera arabic e latin,
postea illos usava littera cirrilic plus alcun symboles specilisate.
Hodie Uzbekistan de nove usa littera latin. Circulo claude se...

Amicalmente,

Serghio Nossov,