From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 4 Nov 2000 17:04:22 -0500
Car Mario,
sio io habeva legite tu message io forsan non
haberea facite un replica. Ma tal como es io
passava usque le duo del matino pensante de
que on poterea facer in tal occassion, e iste
matino, depost cinque horas de dormir io ha
tu benvenite incoragimento pro practicar
patiente amor pro omne. Gratias! Illo es
multo benvenite. Io non vole un guerra, e
in special con personas como Paolo que in
le interior de mi corde io ama como un persona
dedicate al inseniamento del parola de Deo.
Ma le differentias de opinion intre ille e
io pare que son troppo grande pro ille. Si
io practicara le fide judee, budhista, shintoista
o qualcun altere io crede que Paolo me acceptarea
plus allegremente, ma essente un Teste de Jehovah
ille me rejecta. Ma io pote vider plus ultra
del differentias e comprender que nos omne
son imperfecte. Nos omne necessita le perdon de
Deo in maniera similar, nos omne pecca.

Io spera que omne perdona mi impatientia, in
responder. Io me interessa in le Veritate, non
in guerras religiose.

Gratias,
Jay B.

Mario Malaguti ad [log in to unmask] ha scripte in 2000/11/04 1:54
AM:
[...]