From:
Date:
Fri, 10 Apr 1998 06:47:14 +0200
Anne, tu scribeva inter alteres assi:

>... io ha legite le die passate que le Suissos mangia le plus de
>chocolate in le mundo : 11,2 kg per persona, per anno.
>
>Alora nunc, vos comprende proque alicun vices mi messages son un
>poco...  hum... friv.. euh... estranie. :-)

Ante alcun mense io legeva que on obtine le mesme effecto de chocolate como
de cocaina (io crede) si on mangia circa 10 kilo. Pote on mangiar tanto de
chocolate - como dicer: digesticationalmente  - intoxication o non? Io plus
tosto vota in favor del station del anno, malgrado le facto deplorabile que
le belle tempore que il faceva ante alcun septimanas nun ha evaporate, o
plus tosto disapparite, lassante su platia a temperaturas sub Zero Celsian.

(Anders Celsius es un del grande filios de Uppsala.)

Kjell [log in to unmask]
Kjell Rehnstroem
Vaenortsgatan 87
S-752 64  UPPSALA