INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
Jan Årmann <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Wed, 4 Jul 2007 16:13:06 +0200
Car Allan, car omnes,

Le argumentation de Allan presuppone que il ha alcun connexiones estblite
inter UE e interlingua. Tales non existe. Ma alcunos ha un sonio irrealistic
que UE va realisar un tal. Que UE va introducer interlingua como un lingua
auxiliar e official! Naturalmente un tal solution serea multo benvenite. Ma
il remane un sonio. Al minus le franceses e le britones nunquam va acceptar
un tal solution. Rememora anque que germano es le plus grande lingua del
Europa.

Il es inutile a specular si alcun nation (p. ex Irlanda) va votar si o no in
un referendum. Il ha nulle interesse pro le propagation de nostre
interlingua.

Istos es mi motivos pro non supportar labor specific re UE. Vamos in loco de
isto concentrar nostre effortios a projectos specific e concrete que es
possibile a realisar e que le resultatos es possibile a quantificar.

Janne

--
Jan Årmann
Generalsgatan 12 E, SE-903 36 Umeå