From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 13 Jul 1999 22:53:00 -0400
Benvenite, il es un placer poter benvenir te
al INTERLNG... forsan tu es interessate in
unir te al Academia pro Interlingua... invia
un message al addresse:

Gratias pro visitar le sito del Projecto Auxilingua.

Io tentava visitar tu paginas al adresse:
http://philoglot.homepage.com/
Ma io habeva problemas al tractar de accessar
le paginas. Pote tu confirmar le adresse e dicer
me si io lo scribeva erroneemente.

Ora un poc super me... Io es tamben de Espania,
ma ora io vive in le Statos Unite. Io nasceva in
Sevilla e viveva la 13 annos, pois 5 in Portugal
e ora in le Stato de Nove Hampshire in le USA.
Io ama le linguas auxiliar international. Ma de
tote illos io prefere le lingua plus belle in mi
opinion, le Interlingua. Io trova que pro medio
de Interlingua io pote expressar me sin timor de
comitter multe errores gratias al vocabulario tanto
international e multo moderne de Interlingua.

Que crede tu de iste belle lingua? Si tu ha un
nomine del Interrete (internet) como Philoglotto
tu debe amar multo le linguas. Esque tu pote
parlar varie linguas? In espania on trova gente
de multe varie paises e nationes, touristas e
viagiatores, il es bon poter saper parlar varie
linguas in mi opinion. Ha tu terminate le BUP?
Esque le juvenes debe passar lo ancora? ;-)))

Con multe salutes amical,

Un compatriota, ;-)
Jay B.

             L(©¿©)K!
http://adam.cheshire.net/~jjbowks

Visit my personal page at philoglot.homepage.com
and tell me your opinion about it, please.

http://profiles.msn.com .