From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 10 Jan 1998 07:52:51 +0100
Salute Naddy
>Kjell Rehnström:

Tu ha naturalmente ration.

>In re le computatores e altere cosas electronic io disaccorda con Kjell.
>In Germania, tote le computatores complete son vendite con un claviero
>german "QWERTZ", con un version de MS-Windows german, e con altere
>programmas traducite in le germano.

Isto es naturalmente le situation etiam apud nos. Computatores finalmente
es equipate con programmas tal que illos "parla svedese". Io ha exaggregate
allegante que isto non es le caso.

>Mi telephono mobil de Nokia offere le linguas subsequente:
>anglese (English), francese (Français), italiano (Italiano), espaniol
>(Español), portuguese (Português), russo ("Russkiy" in cyrillic),
>hungaro (Magyar), finnese (Suomi), norvegiano (Norsk), svedese
>(Svenska), danese (Danish), nederlandese (Nederlands), e germano
>(Deutsch).
>Io ha selectionate anglese, proque io trova lo plus clar que germano.
>Forsan mitter le telephono al finnese serea un precaution contra furto.
>:-)
Hungaro es forsan multo plus amusante. Pro le PC io ha un programma que me
permitte (como on dice in ordinatorese) haber menus in varie linguas inter
altere hungaro e arabe. On debeva saper qual LOCO e - activar lo.

Le instructiones in germano me sembla subinde esser multo bon (forsan
proque germano non es mi lingua maternal ;-) e on non vide omne le
inadvertentias in illo).

Kjell [log in to unmask]
Kjell Rehnstroem
Vaenortsgatan 87