From:
Date:
Mon, 30 Nov 1998 11:03:04 +0000
Car Jan e car amicos,

io regratia Paolo pro su obra pro interlingua e pro su intervention como il
le texto que seque, e a te Jan io dice, in amicitate, tres cosas: Primo,
Paolo meritava un responsa minus veloce e assi nos totos como Paolo; a nos
totos pote interessar como es governate un conferentia mundial; sera illa
etiam pro nos? e a me, ma non lo ha ancora comprendite vos?, interessa
comprender qui governa interlingua.
Es iste interdicite? Secundo, le IL_STRAT non servi illa a iste
necessitates? Perque io ha essite invitate al IL_STRAT? E Paolo cosa face
ille in IL_STRAT? E tertio, tu e Allan trovara vos le tempore pro responder
me re le vocabulario.  Habe vos patientia si io non es rapite (a comprender).
Non offender te e non esser precipitose in le replica: interlingua ha
necessitate de participation in ultra a personas active e disponibile como
tu es e io apprecia e te regratia.
Con sempre immutate gratitude.

Amicalmente

Mario Malaguti

Al 12.58 29/11/98 +0100, tu ha scribite: