From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 28 Sep 2000 02:28:05 -0700
Pawel Wimmer ad [log in to unmask] ha scripte in 9/27/00 4:10 AM:

> Esque il existe ubique un version electronic de "Vocabulario secundo le
> centros de interesse" de Prof. Berger? Illo serea utile por autores de
> dictionarios Babylon. Io possede un copia original ma le reproduction per
> scanner es assatis difficile.
> BTW - il me pare que adherentes de Interlingua quasi domina in le lista de
> dictionarios in Babylon :-)

Non que io cognosce, ma io ha un lista de papiro.
Io crede que si il non ha un formato ascii de iste
materiales io poterea facer un in alcun septimanas.
Nunc io ha un visitante al casa que veni desde
Irlanda. Ille essera con nos per duo septimanas.
Un del prime cosas que ille diceva depois incontra nos
in Logan, Boston Massachussetts esseva...
"Great! mate, where's a good place to have a pint???"
Como vos pote pensar nos ha essite multo occuppate :-)))

Amicalmente,
Jay B.