From:
Pawel Wimmer <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Sat, 26 Jun 2004 10:02:57 +0200

Io vide que le expression "jocar le foot" es plus international que io
pensava. Nos anque dice "grac w noge" que se traduce exactemente "jocar le
foot".
Le miraculositate del footbal es lo que "parve" statos pote expedir omne
"grandes" a casa. Hollanda/Tchechia, Grecia, Portugalia, Svedia/Danmark - le
plus grande ha solmente 15 milliones de habitantes. Que vive footbal! :-)
Pawel