From:
STAN MULAIK <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 6 May 2001 16:28:47 -0400
Io es felice de vider tante gentes a interlng!

Io va contar de mi visito al museuo pro Coca-Cola in Atlanta.

Le previe venerdi, io e mi sposa decideva a usar un post meridie libere
pro visitar pro le prime vice, "The World of Coca Cola" (Le Mundo de
Coca-Cola" in Atlanta.  (Nos habita un suburbo de Atlanta, Marietta, que
es circa 34 km del districto central de Atlanta, ubi es locate le museo
de Coca-Cola.)  Assi post lunch nos conduceva nostre automobile al autostrata
que va al centro de Atlanta.  (Mi position como un professor a Georgia Tech
es equalmente presso le centro de Atalanta).  Nos habeva pauc problema in
trovar le museo, que es un strata distante del edificio del capital del stato
de Georgia (de que Atlanta es su citate capital).

Fortunatemente il habeva un parco de stationamento presso le museo, e post
stationar nostre automobile, nos faceva un breve promenada al museo.  Del fronte
del museo es un belle vista del grattacelos de centro del citate.  Io faceva
alcun photographos con mi camera digital.

Proque io e mi sposa es "seniores" (de etate plus que  65), le precio de
admission esseva solmente $4 pro cata un.  Io demandava si il esseva
possibile facer photographos in le museo.  "Necun problema", diceva le
homine qui vendeva le etiquettas.  "Le sol cosa que tu non pote photographar
es le formula pro Coca Cola," ille diceva con un suriso. Vermente, Coca Cola
non monstrava iste formula in le museo.  Le formula es un secreto plus guardate
que le secreto del bomba nuclear.

Nos esseva directe a un elevator que portava nos al tertie etage, que es le
plus alte in le edificio.  Le portas del elevator se aperiva a un serie de
expositiones historic.  In un angulo al sinistre esseva un parve cinema que
monstrava brevemente le historia de Coca Cola.  Nos ascoltava alcun pauc
minutas alora nos commenciava a mirar al expositiones. Le formula pro
Coca Cola esseva create in 1886 per un pharmacista in Atlanta per le nomine
de Pembroke.  Lo que ille creava esseva un sirop pro miscer con medicinas.
Per accidente alcuno discoperiva que un mixtura del sirop con soda faceva un
biberage deliciose.  Tosto pharmacias vendeva le sirop con soda sub le nomine
de Coca Cola, create per su inventor, que equalmente faceva per su proprie
scripto le famose signo de "Coca Cola".  Durante le proxime pauc annos le
sirop esseva miscite e vendite a pharmacias in barriles rubie.  Alora
Pembroke vendeva le formula a un homine del nomine de Chandler....

A esser continuate.  (Il ha un tempesta de tonitro super me, e io debe
proteger mi computator).