From:
Paul Gideon Dann <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 10 Jul 2013 10:34:11 +0100
Le Mercuridi 10 Julio 2013 tu scribeva:

> Stan non ha monstrate isto. Il ha necun indication que Gode non esseva
> contente con le particulas Latin.

Si, tu ha ration; io pensava al question de particulas prendite de altere
linguas auxiliar. Mais vide toto de mesme lo que Stan ha citate del
"Manifest de Interlingua" in su e-mail del 29/06/2013 in le filo "Esque
Gode Ipse Traiva Le IALA?":

> De plus, Gode era capace de trovar un altere solution super le base del
> linguas Romance minor. Le materiales era accessibile depost le prime
> decennio del seculo passate. E io non es conscie du un manco de tempore.
> Il me pare clar que ille simplemente prefereva le particulas Latin al
> alternativa de extraher prototypos de un lingua fonte e duo linguas
> romance minor.

Vide assi isto, que describe le ration pro le qual illos non ha trovate un
solution al problema de particulas:

(Del filo intitulate "Romance particules", de 25/06/2013)

Paul