From:
Tim Finan <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 10 Dec 2007 13:31:18 -0500
Stanly,
Io comprende tu manera de pensar circa de casos del ortografia anglese
proque io pertine a un grupo de personas qui labora in un lista del
interrete ubi nos trata de reparar le
disfuctional ortografia de angles.  Io  non es de acordo con te que Allan
otia le anglese proque me sembla que il a ration que le ortografia anglese
es loco et que diffunder le a altre linguas sopre toto a un lingua que
attenta de simplificar le communication entre populos es ridiculo et
infectuose.
Come tu sapes io es americano et mi lingua materna es le anglese mais io
parla et scribo plure altre linguas necuno de lo quale ha un ortografia
tante disconveninte come le ortografia anglese.
Come io ve le cosa nostre carga es de simplificar le aquisition de
interlingua, et non le contrario.
Avices es preferible retirar le capite ex le arena (libros) et pensar que es
lo plus bono pro totes.

Tim