From:
Thomas Breinstrup <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 13 May 2002 23:33:09 +0200
Le novas de interlingua continua esser revidite al sito electronic de
Panorama in Interlingua. Lege le summarios e attende pois le magazin
imprimite con articulos plus grande e con plus de informationes.

Nota, per favor, que le sito de Panorama ha cambiate adresse permanente. Le
nove adresse es www.interlingua.dk/panorama, ma le adresse ancian
http://start.at/interlingua redirige le visitatores al nove adresse. Le
cambio assi solmente influe a illes, qui ha salvate ligamines directe al
ancian adresse.

(Le cambio es causate per le sempre plus enoiante initiativas de Yahoo, que
comprava Geocities, de limitar le accesso pro illes, qui ha sitos, ma qui
non desira pagar summas pro mantener le spatio. Assi on non plus pote
accessar le sito per un programma de FTP ma debe usar un modulo de Yahoo de
un pagina de HTML pro revider le sito, lo que dura troppo de tempore e es
troppo complicate.)

Ma le novas remane fresc - e contributiones es sempre benvenite...

Con mi optime salutes
Thomas Breinstrup