From:
Serghio Nossov <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 13 Apr 1999 10:09:33 +0400
Salute!

Escusa me por mi information non totto ver.
Quando io inviava dossieres (files) al mi sito,
il ha facite error sur le server XOOM e postea
io non pote facer contacto de illos. 8-(

Etiam io non pote lo vider por lo controler...

Heri io inviava lettera con question al WebMaster del
server, ma io ha recepte nihil de illo.

>Multe gratias pro vostre commentarios inviate, que ha
>essite utile pro labor mie sur le sito. Hic vos potera
>vider un variante revidite per mi in interlingua:
>
>http://members.xoom.com/histriko/interlingua.htm
>
>e hic es le entrata por russophones:
>
>http://members.xoom.com/histriko/interlingua-r.htm

Serghio Nossov,

P.S. Correctos del errores es benvenite.