From:
Erik Enfors <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 11 Oct 2008 10:40:17 +0200
Car Ado!

Si, multe svedeses non ama le UE a causa del grande poter del commission e
le troppo parve influentia del parlamento. Isto duce al troppo grande
influentia pro le grande paises que sovente ha demonstrate arrogantia verso
le parve paises. Svedia debe pagar plus (netto) que altere paises.
Un altere causa es le presumption francese exiger que le parlamento debe
vader a Strasbourg cata mense, un dissipation idiotic de moneta solmente pro
satisfacer le prestigio francese e illes mesmo refusa discuter iste cosa. In
iste dies le augmentation injustificate del salarios in UE, que jam es alte,
ha causate un ira comprendibile quando tote le mundo es in crise financial.
Un altere causa es que le UE se occupa troppo con cosas futile.  Exemplos
famose es le formas de bananas e le contento de cacao in chokolate ma on non
ha succedite decider re le systema ferroviari que facerea possibile conducer
trainos trans le bordieras sin problemas. Tamben in iste question il pare
que prestigio francese es le impedimento.
Le developpamento del politica militari tamen es in dubita.
Dunque al minus quatro cosas que secundo mi opinion face le svedeses
suspiciose al UE, ma il ha plus.
- troppo grande poter del commission e le grande paises
- dissipation de moneta
- dedication a cosas futile in vice de cosas importante
- un politica militarisate

In plus io desira adder a mi explication le altere die del logo del
Societate Svedese de Interlingua (SSI)  que le colores blau e jalne es le
colores del bandiera svedese e isto esseva le causa pro le qual Ingvar
Stenström desirava iste colores, non que iste colores es le colores del
bandiera del UE.

Con salutes europee,
Erik Enfors
Vallåkergat.25
SE-432 37 VARBERG
Svedia
Tel: +46 (0)340-875 45
(Mobil: +46 (0)730  65 60 21)
Skype: untorrente
e-post: [log in to unmask]

Milliones de personas comprende interlingua immediatemente.
www.interlingua.com