From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 24 Nov 1998 12:21:22 +0000
Le 10.49 24/11/98 +0100, tu ha scribite:
>Car amicos,
>
>Il nunc es obvie que Allan, Sigmund e io ha le mesme problema con le
>messages de INTERLNG e IL_STRAT. Plure dies post lor publication nos los
>recipe. Etiam Sigmund ha me lo confirmate hodie. Forsan plus abonatos ha
>le mesme problema? Proque Allan e io ha servitores differente nos
>suppone que le problema es causate del servitor
>[log in to unmask] e non le servitores in Svedia e
>Finlandia.
>
>Isto significa que nos non plus pote participar in le debatto actual e
> [...]

Car Jan in le die passate io ha habite uno o duo dies sin messages, ma io
ha controllate in le lista e etiam ibi il non resultava messages.
Ora io ha inviate mi ultime message e io lo ha immediatemente  recipite:
24.11.98 11:45:50 +0000.
Pro me il era un problema del lista.

Ciao Mario,

mailto:[log in to unmask]