From:
Josu Lavin <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 5 May 2005 16:55:38 +0000
Car amico Jasef,

Io, como Presidente del Academia pro Lingua Romanica, debe scriber sempre in
Romanica e/o Interlingua.

A illes qui usa dialectos romanic corresponde ager et non a me.
Si illes prefere scriber in formas dialectal, io non habe ulle objection.
Si quando parla un espaniol, per exemplo, con un francese, italiano o
portugese, lo face in anglese, illo in mi opinion es totalmente ridicule, ma
ille es multo libere.

In un sol curso scholar tote le studiante romanophone del mundo poterea
haber un lingua commun (Romanica e/o Interlingua). Nonobstante, lor
sapientissime dirigentes politic prefere que illes lo face in un mal anglese
post multe annos de studio!!!
Con programmas televisive, radiophonic, pressa, et via internet,
absolutemente tote le population romanophone del mundo haberea un lingua
commun in brevissime tempore!!!

Illes non vole audir isto?

Io debe plorar?

Non, io debe travaliar pro mi scopo e objectivo!

Amicalmente

Josu Lavin
********