From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 23 Aug 2001 09:32:26 +0200
>From: George Petrineanu <[log in to unmask]>
>Subject: Re: Babylon
>Date: Thu, 23 Aug 2001 01:11:43 -0500
>
>Un dictionario plus efficiente e flexibile que Babylon es desirabile. Ma on
>debe facer le labor de seliger un solution existente o le construer.
>Propositiones super instrumentos existente es multo benvenite.
>
>Ma ante iste, nos debe haber un bon specification del desiros = "Como nos
>vole que iste dictionario functiona?" NON como iste essera construite!
>
>Ufortunate io non es de accordo con ideas como usar un processor de texto
> [...]

Iste analyse per George es como musica pro mi aures.
Io passava mi vita professional a contacto de plus management softwares,
softwares pro le gestion. Omne realitate interprenditorial que io assisteva
habeva su software e mi carga era illo de considerar le resultatos del
management e interpretar los.
Como influeva le mal software in omne gestion!
E io sempre reclamava contra le multitude de solutiones que era sin senso
pro conducer a un resultato, ma que era consequentia solmente de un mal modo
de construir e intender le software.
Solutiones dectate per exigentias del software mesme!
Non certo solutiones dictate pro obtener avantages.
Le mesme dato que le software non sapeva como gestir in su individualitate e
pro un unic input in le systema.
Un die on valutara le "peso economic" que ha representate le programmatores
in toto le mundo. Con illo nos haberea jam resolvite le problema del fame in
le mundo.
E iste modo de facer non ha essite superate. No! illo persevera.
Io sempre concludeva mi analyse con le programmator de torno per dicer: si
tu haberea le conduction de un rolo-compressor in le strata tu haberea
qualque millena de mortos in tu coscientia! Ma tu ha le permission que te
deriva per producer software e tu es absolvite; qui poterea colloquiar con
tu scientia?

"Como nos vole que iste dictionario functiona?"

Iste demanda, in apparentia logic e natural, ha in le realitate un absentia
quasi absolute in le practica, (anque si) etsi le analyse initial tende a
considerar iste aspecto.
Cinque minutas postea le initio de su labor le programmator, salvo rar
exceptiones, es jam immergite con le problemas de su linguages e dece
minutas postea il es jam impossibile spectar se un colloquio con ille.
Nos vive un experientia meraviliose que comocunque ha un realitate
espaventose: como satisfacer le software!

E in plus, proba tu privar le utilisator de "su" software. Le utilisator in
general non sape plus como operar in le materia que deberea esser su
profession. Como? Sin software?
Assi le programmatores ha sempre ration, illes ha plagiate le personas.

Mario, software-combattente.

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp