From:
Andrew Juhasz <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 3 Jun 2007 23:25:00 +0100
On 03/06/07, Allan Kiviaho <[log in to unmask]> wrote:

Car snr Kiviaho

Multe gratias pro le du multo longe litteras que vu ha scribite, e con tal
potente lingua e variation de fontes/presentation. Io debe confessar que pro
un momento io habeva timor pro vostre sanitate mental (forsan le bon homine
suffre un attacco de mania - io cogitava).
Isto era un burla; io spera que vu me pote pardonar illo - io sape que vu
non ama frivolitates:

"Nostre tempore ha
essite dissipate in un correspondentia, un grande
parte del qual es "frivolitates" - como ha alicun
vices lamentate professor emeritus Leland B. Yeager,
le prime presidente del UMI."

il pare que vu habe connectiones alte e elevate in le politic de Europa e ha
facite multo labor
pro elevar le profil de interlingua, e naturalmente io spera que tu labor
apportara un grande recolta pro interlingua e interlinguistas. Sed io crede
que plure interlinguistas non son politicos, de plus, si plure estan como
me, illes esserea multo naive politic.
Seque mi question: vide inf.

Mi opinion es que qualcunque pote esser possibile,
> como le historia ha tanto multe vices provate. Grande
> movimentos successose ha sovente nascite per effortios
> de parve gruppos de enthusiastas.
>
> Si alicunos considera le lucta pro interlingua un
> lucta quijotic, io cita le parolas de ex-presidente
> del Statos Unite, Lyndon B. Johnson (secundo le
> caricatura in un magazin statounitese con pictura ubi
> sr Johnson sede in un bombator B-52, referente le
> bombardementos in Vietnam):
> - - -
> "It's better to have bombed and failed than not having
> bombed at all!"
> [...]

Que pote vu advisar a nos; que nos pote facer practicamente pro elevar le
profil de interlingua
(aparte de, certe, creder, voler, poter)?

(Nostre amico de Brasil, snr Carlos Alberto, jam ha scribite que ille
pensava que interlingua non vive e gratias de vostre prime litera ille nunc
crede - sed io no sape si  ille vole, pote...
Io ha vidite le sito fin de interlingua e era impressionate ( ben que io non
ha tentativate a  comprar libros.. ma ille  es un altere historia). Anque il
ha  qualque blogs  in  interlingua.
Aparte de qualque yahoo gruppos que se tracta de problemas linguistic il ha
iste listserv.
De tempore de tempore io quere si il ha plure altere sitos de communication
pro interlinguistas do le ia-communitate se agita proque si listserv es le
principal communitate pro le ia-movimento alora io time que snr. Alberto
crede in un illusion.)

Dunque pro avantiar le caso de interlingua per favor adjuta omnes como me
qui non sapen que es exterior illac, exterior de interlng.

Multe gratias
Amicalmente
Andrew