From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Sun, 29 Oct 2000 13:36:50 +0100
MARIO MALAGUTI wrote:

> Angelo - Senti ille dice celo e celestail
> Mario - Es tu qui lo crede! ille dice /tselo/ e /tselestial/!
> Angelo - E quando ille dice: Nus deebe åmnes akkostümar nus al
> pronünsiasjuun internasjonall?
> Mario - Ille debe inviar un message, io pensa, perque ille dice /nos debe
> omnes accostumar nos al pronuntiatsion internatsional/, solmente que ille es
> del Nord . . .

Certo. In supra tu vide un exemplo del pronunciation de interlingua per un
persona qui non ha legite le regulas de pronunciation in le manual de Ingvar.

> Angelo - Pro illes /nus/ es tu /nos/?
> Mario - Ille dice de usar un pronuciation international, nonne?
> Angelo - E ubi ille trova que /u/ es tu /o/?

Quando ille non ha legite le regulas de pronunciation de interlingua. Le
interlingua es mi å, le interlingua u es mi o. Mi u es alque simile al german
ü. Quando ego dice nation ego pronuncia natxon (x = germano ch in lachen,
approximativemente); in interlingua ego naturalmente va dicer _natsion_, i.e.
per mi litteras _natsiånn_.

> Mario - Io non sape, non dice io que io non comprende?
> Angelo - Tu non . . .
> Mario - Anque Allan scribe in iste maniera, io crede . . .
> Angelo - E non sape tu le perque?
> Mario - Io jam diceva isto!
> Angelo - Uhm?

In facto ego audiva unquam un conferentia (isto es le parola in interlingua pro
un cosa que ego appellarea un "prelection", nonobstante) ubi on describeva que
il ha grande differentias in le maniera in le qual un nordico o un mediterraneo
organisa le material in un narration o un description. Forsan isto es le
problema.

> Mario - Il sera un modo del scandinavos!

Forsan. Isto es nostre maniera presentar le material al contrario del maniera
"cyclic" apud le gente mediterraneo.

> Angelo - Nos face un compania de ignorantes!
> Mario - Como pro un letter gasto . . . gasto . . .
> Angelo - Gasto que?
> Mario - Era Allan qui /ditseva/ isto, ma io non recorda plus!
> Angelo - Perque tu scribe /ditseva/?
> Mario - Io debe /fatser exertsitsio/ per un postmeridie!

Nos es forsan omnes un gruppo de ignorantes, ma nos face toto nostre optimo pro
celar iste facto deplorabile!

Vale!

Cellus