From:
Bent Andersen <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 9 Dec 2008 10:29:40 +0100
Car Thomas,
  ----- Oprindelig meddelelse -----
  Fra: Thomas Alexander
  Til: [log in to unmask]
  Sendt: 9. december 2008 03:34
  Emne: [INTERLNG] Ver interlingua (era: Responsa a Thomas Alexander)

  - - -

  Le message de Bent Andersen era interessante.

  Stan, secundo apparentia, es in accordo con ille assi:

  > 2) Il es ver que iste interlingua IALA de natura debe
  > esser multo liberal e pro isto concede al usator
  > practic un grande portion de libertate.

  Esque nos non pote sublinea "usator practic"?

  In contrasto, Bent scribe in plus:

  > 4) Pro alcunos interlingua es plus tosto un phenomeno
  > de interesse theoretic.

  Esque tu pensa que iste "alcunos" non son "usatores
  practic"?
Il non me es clar si tu question es dirigite solmente a Stan o anque a me.

Pro me il es obvie
    - que un persona, de qui le interesse pro interlingua es primarimente theoretic, simultaneemente pote practicar lo como medio de communication.
    - e que le facto, que un persona es le plus occupate del usage practic, non exclude que iste persona anque se interessa pro questiones theoretic.

Il me pare que ambe aspectos (theoretic e practic) es necessari. Il ha riscos in positiones exaggeratemente categoric. Un "theoricismo pur" sin consideration de questiones practic es inutile. E un "practicismo pur" sin consideration del theoia (criterios de IALA) esserea disastrose.

Bent