From:
Date:
Tue, 30 Jul 2002 08:33:53 +0200
Scribe Emerson José Silveira da Costa <[log in to unmask]>

>Io non lo cognosce per su nomine. Si tu lo describe, Mario...
>
>Ensjo.
e prontemente responde "Daniele Nicolucci (Jollino)" <[log in to unmask]>

>Alteremente cognoscite como "bowling". :)

Ben! Io non crede al rapide accostamente de Jollino mesmo si io ha vidite le
bowling solmente per le television, nonobstante nos a salas a bowling
ubicunque.
Totevia le joco del bollas deberea haber un tradition plus antique e
proprie.
Si vos vide le pagina http://www.coni.it/coni/fednaz/fib.html vos lege que
jam in le 1897 le joco era organisate in federationes sportive in Italia.
Le actual Federation National ha publicate le Regulamente technic del joco
al pagina http://www.coni.it/coni/fednaz/fib.html e isto, io crede, pone un
firme distinction intra le bowling e le joco del bollas.
Le joco interveni intra duo jocatores o duo equipas, in le qual vince qui
manda le proprie ballas plus proxime al bolletta (it. boccino o pallino).
Ecce in un synthese:
le joco del bollas consiste:

a)  In le vader a puncto (approximar le plus possibile le proprie bolla al
bolletta.

b)   In le jocata de "raffa" e jocata de "volo" (batter con le proprie bolla
un altre bolla o le bolletta, preventivemente indicate).

Le "raffa" es le tiro del proprie bolla effectuate in facer rotar lo supra
le terreno pro colpar e mover un altere bolla o le bolletta.
Le "volo" es un tiro per jocatores experte, que colpa al volo.

Al pagina http://www.parconord.milano.it/sez_w_31.html on trova un photo de
un campo professional pro le joco del bollas.

E pro le joco del quillias? Eh! Su origine pare sia etrusc (altere que
bowling!). Vide un belle pagina
http://users.libero.it/g.scoglio/birilli1.html
ubi, gratias al designos, on pote comprender iste joco.
Totevia nos vetulettos, in un belle pomeridie de dominica, jocava al bollas
con regulas extrememente simplificate e quasi sempre al "raffa" e
exeptionalmente al volo.

Chiacchiera con gli amici online, prova MSN Messenger:
http://messenger.msn.it