From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 25 Jul 1998 20:25:42 +0200
Salute omnes qui non es a Helsingborg in Svedia! :-) o in - era il Belo
Horizonte? Hodie nos habeva vermente bon temperie de + 20 grados Celsius.
Tamen le die comenciava multo cautemente con nubes de nebula. Io habeva
essite eveliate de multo bon ora - qual infelicitate que le parola temprivo
o temprano non existe in interlingua! - nonobstante, io me eveliava multo
temprano! A causa de un vicino qui imbarcava - si vos me permitte! - un
automobil qual per un ruito exceptional startava le viage a alcun labor, e
io decideva levar me, ascender, e scriber un articulo pro un gruppo de
notitias - divina in re qual cosa! :-) - ma isto era un poco troppo
temprano e verso 10 horas io habeva attaccas de micro-somno durante le
quales io habeva le sentimento de trovar me in un totalmente altere saison
(tempore del anno, io prefererea dicer). In le ubiquitose grisessa, io
habeva le impression que al extero il ha NIVE. Naturalmente isto era
incorrecto. Tote le natura extra le casa era verde como un convention de
esperantistas! Il habeva estate svedese.

Tamen io scribeva le articulo al fin e era exorbitantemente contente. Un
bon cosa! E lo per hazardo deleva, sin inviar lo. Terribile!

E assi passava un parte de un sabato con alte humiditate ma al fin del die
belle temperie (stato meteorologic).

Kjell Rehnstroem
Vaenortsgatan 87
S-752 64  UPPSALA