From:
Date:
Tue, 15 Dec 1998 12:25:59 +0000
Car Amicos interlinguista,

io non ha controllate le posta con regularitate le dies passate assi io
hodie lege un message del 10 decembre passate que ora io vos traduce ab
italiano: "Car amico Malaguti, io es multe felice de vider iste gruppo de
discussion (mailto:[log in to unmask]) e specialmente
de vider lo in le lista del gruppos Agora' quia io considera que
interlingua sia un optime solution al problema del communication
international, super toto pro qui cognosce una del linguas que es basate
super le latino.
Io vide interlingua como un lingua que forsan poterea esser utilisate del
communitate europee, prime como "secunde lingua" a una qualcunque del
alteres linguas (id es cata uno texto de un del lingua del UE es traducite
pro prime in interlingua, e pois al occurrentia in alteres linguas) que del
mano al mano poterea reimplaciar le necessitate de traducer toto in tote le
linguas, e forsan al fin interlingua, quando un numero sufficiente de
personas ha acquirite familiaritate con illo, poterea devenir le lingua
"official" del communicate pro le intercambio de ideas e datos.
Assi cata uno se tene su lingua matre, ma il existe un lingua de
intercambio, que omnes cognosce e que poterea substituer se al omnipresente
anglese como lingua commun "de facto".
In omne caso, multe augurios pro tu initiativa, que io vole subscriber e al
qual io vole dar omne appoio,
Josef Hasslberger
mailto:[log in to unmask]
http://www.lastrega.com/Hasslberger".
Io ha visitate le sito de Josef Hasslberger que es scribite in anglese,
germano e italiano. Al pagina http://www.lastrega.com/Hasslberger/odd.htm
Josef ha create un ligamine con le sito de interlingua
http://www.interlingua.com e ille scribe "an interesting concept called
"interlingua", a language for all. Should make communicating much easier."
e de se mesme ille scribe " German, resident in Rome for more than 15
years. Languages (fluent): German, English, Italian, Languages (some):
Portugese, French. Education: Commerce and Hotel schools. (No formal
education in physics or technologically oriented areas). Aspiration:
Prepare the way for mankind's peaceful entry into space age.".
Iste incontros, iste occasiones pro me es motivo de gratification e io
confide in le futuro de interlingua.
Per favor, un vostre message pro Josef al nove lista
mailto:[log in to unmask] Gratias.
Bon chance interlingua!

Mario Malaguti
Secretario del AIPI - Association Italia Pro Interlingua
Adresse postal:
AIPI - Association Italia Pro Interlingua
c/o Mario Malaguti
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 303661 - fax (+39) 0422 420789
mailto:[log in to unmask]
mailto:[log in to unmask]
http://www.interlingua-aipi.com
http://www.telegrupigi.com/interlingua/aipi
gruppo de discussion: mailto:[log in to unmask]